Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ge kritik innan man kan få kritik

Produkter
(logga in för att koppla)

RG

Avslutat medlemskap
Om man typ har fått 5 kommentarer och inte gett några borde man inte kunna få någon kritik på sin bild. Men det borde inte gälla med en gång först efter ett tag typ 6 månader.
Jag tror att det blir mer kommentarer på detta sättet men risken är att folk bara skriver typ "snygg bild".

Re: Re: Ge kritik innan man kan få kritik

fujicanon skrev:
Vilken typ!! Varför har du/man inte gett kommentarer, när du har fått 5???
"Din sida" röd tycker jag!
Jag har givit 352 stycken och fått 94. Så vad svamlar du om Erik?

Re: Re: Re: Ge kritik innan man kan få kritik

Robin Gyllander skrev:
Jag har givit 352 stycken och fått 94. Så vad svamlar du om Erik?

Jag svamlar inte! men du, månne???
Du skriver "man/typ"....varför inte "jag"?
Är det din sjuka moder du har bekymmer över? Eller någon annan?
Om så; sej det då.... till typen.....

Förtydligande!!!!

Jag missuppfattade Robin här, tyvärr; och tolkade meningen i avsnitt #2 fel.

Med hjälp av en språkprofessor ser jeg att min kommentar ble fel.
I mitt första svar skriver jag "Vilken typ!!" och menade en person som Robin syftade på. M.a.o. helt enig i Robin's reaktion.

Språket ställde till det; när jag läste Robin's gensvar. Jag trodde han nu "ba för sin sjuka moder".... Detta är ett helt vanig uttrykk på Norska, när någon önskar för sej själv i 3.person
Se : http://www.google.com/search?client...sin+syke+mor&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Så sejer man tyvärr inte i Svensk forum :-(

Jag ställer mej bak Robin's förslag. I a.f. kann vi alle bli bättre på att påpeka för slöa kommentatorer att skärpa sej.
Jag har ved några tillfällen, kontaktad medlemmar via "kontakt på FS". Det har resulterad i en ursäkt och lovnad om bättring.

Håppas min ursäkt för detta accepteras.
MVH Erik J

ANNONS
Götaplatsens Foto