Annons

Gemensam träff på Elmia!

Produkter
(logga in för att koppla)
Gruppbild

Efter stor ångest inför gruppbilden insåg jag att ni var lätthanterliga ;) Ni begrep hur ni skulle ställa er :)

Större bild finns här!
http://www.arleklint.se/elmia/grupp.jpg

Att jag sen i en stressad situation missade att dra ner ISO är mitt eget fel. Sorry ;)

Jag är ju mest van att stå en kvart vid stativet och grubbla ;)

Bilagor

• grupp_mini.jpg
    grupp_mini.jpg
    20.8 KB · Visningar: 506
Härligt Janne.
Satt och väntade på bilden. Ett annat bidrag...

Bilagor

• _dsc3340 400x400.jpg
    _dsc3340 400x400.jpg
    42.9 KB · Visningar: 493
Snyggt Janne! Över en tredjedel av massan har ögonkontakt med fotografen. ;)

Jag är killen som står och tittar ner i golvet mellan a och n i fotosidan.se

Se där ja. Nu skall det bara till namn på alla också så blir det riktigt skolfoto av det ;)
Kan börja för att vara behjälplig...det är jag som är huvudet som nästan försvunnit under andra o:et i "Fotosidan".

Bendro skrev:
Se där ja. Nu skall det bara till namn på alla också så blir det riktigt skolfoto av det ;)
Kan börja för att vara behjälplig...det är jag som är huvudet som nästan försvunnit under andra o:et i "Fotosidan".

Kan ju fortsätta då.
Jag är helskägget ganska mycket i mitten.

Greven

Ett förslag. Lägg ut bilden en gång till med en siffra på varje person. Sedan kan alla fylla i sitt namn vid respektive siffra.

/AnWi

AnWi (10) fyller på med en bild till:
Sitter hör på trevliga fotosidans myskafé i livligt samspråk med Göran Segeholm, Peter Werner och hjälp, namnet har helt trillat bort ur min sketna hjärna.

Bilagor

• _dsc3347 göran segeholm, peter werner och vem.jpg
    _dsc3347 göran segeholm, peter werner och vem.jpg
    47.2 KB · Visningar: 546
Jag överlåter roddandet av den gruppbild jag arrangerade till vår ena forumvärd. Det är ju forumvärdarna som styr forumen.

Arleklint skrev:
Jag överlåter roddandet av den gruppbild jag arrangerade till vår ena forumvärd. Det är ju forumvärdarna som styr forumen.

Okej.. du tycker att jag trampade dig på tårna nu Janne? I så fall tar jag bort min gruppbild omedelbart bums..

Det är naturligtvis Janne som ska ha credit för att ha samlat så många FS-medlemmar på en gång.

Ps. Din bild är bättre...

AnWi skrev:
AnWi (10) fyller på med en bild till:
Sitter hör på trevliga fotosidans myskafé i livligt samspråk med Göran Segeholm, Peter Werner och hjälp, namnet har helt trillat bort ur min sketna hjärna.

Elisabeth Källblad. Tack för ett intressant samtal förresten.

ANNONS
Götaplatsens Foto