Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
nu har den här tråden varit tyst länge, så jag gör en flummig gissning till :p

refill till någon toa-skummar-doft-grej.

Det var så nära rätt svar att jag godkänner det!

Så här trevlig ser pissoaren ut på caféet Tshokwane i Kruger National Park.

Bilagor

• rattgissat.jpg
    rattgissat.jpg
    97.2 KB · Visningar: 190
D'oh!!!

Jag tänkte att det var pissoarsten, men tänkte även att det omöjligt kunde vara det... tji fick jag... :p

Humm... ny bild alltså. Några min så ska jag leta upp en.

pengi skrev:
Jag tänkte att det var pissoarsten, men tänkte även att det omöjligt kunde vara det...
Jo, i vissa civiliserade länder har de kommit lite längre än oss -- de där isvita eller ljusblå klumparna vi håller oss med känns ju lite som Östberlin på 1980-talet. ;-)

För övrigt trodde jag faktiskt nån skulle upptäcka att man kan skymta en avlopps-sil mellan stenarna. Tyvärr var ju bildkvalitén inte den bästa -- min Ixus är inte lysande på höga iso.

Hehe :) jag har arbetat med mörkblåa som såg ut som blommor när jag städade offentliga toaletter i sverige en gång i tiden :)

men men... här kommer nästa. Får ursäkta suddigheten, men det var jobbigt att få en skarp bild på 1 sek slutartid med endast en kant som stabilitet :p

Bilagor

• img_8194_crop1.jpg
    img_8194_crop1.jpg
    9.8 KB · Visningar: 150
ANNONS
Götaplatsens Foto