Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)

gitte edelman

Aktiv medlem
midnite skrev:
postman pat! postman pat! postman pat and his black and white cat! all the birds are siiinging and the day is just begiiinning! pat feels he's a really happy maaan! :D
Ha, Caroline - en bildad varelse återfinns i tråden! Så Sverige ligger inte helt bortom all ära och redlighet! Utanför civilisationens räckvidd, osv!
Jag har själv glömt bort hur melodin går - kommer bara på 'Postman Pat, Postman Pat'...
Dialogen kan man inte glömma, den bestod mest av hälsningar!
- Hello, Postman Pat! Nice weather today!
- Hello, Mrs. Lowhedge! Yes, it is a very nice day!
- Do you have anything for me today, Postman Pat?
- No, Mrs. Lowhedge, I'm afraid... but wait! Yes, here is a letter for you, Mrs Lowhedge! Who can it be from?
- Oh, thank you, Postman Pat! I think it is a letter from my brother in Australia, Postman Pat!
- Oh, really, Mrs Lowhedge! How exciting! Why don't you open it and find out, Mrs. Lowhedge?
- Oh, indeed, I think I will, Postman Pat! I have left my glasses in the house so I shall go inside and read the letter.
- You do that, Mrs. Lowhedge. I must continue on my rounds. Let me know tomorrow how your brother is doing! Come on Cat! Say godbye to Mrs Lowhedge.
-I shall do that, Postman Pat! Goodbye now, Postman Pat! Goodbye Cat!
-Goodbye, Mrs. Lowhedge!
(Jingle: *Postman Pat, Postman Pat....*)

Jag förstår (av bilden efter min) att herrarna brukar se på helt andra kanaler! ;)
 
ANNONS