Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
WFS) (Graylingman skrev:
Det där tycker jag faktiskt var lite småtaskigt sagt. :) Känner att jag måste försvara min "bottengissning"

Vad tycks om den här "krokanen" som sitter på stadshuset i Stockholm? Ok, den är väl inte helt lik, men bottengissning.... hmmm

//Anders

Du har helt rätt, Anders! Där satt det en liten rackare! Jag är vederbörligen mulad!
Hoppas annars att du inte tog illa vid dig. Bottengissning är närmast en medalj i den här tråden! Här är vi annars alla lika goda slamkrypare (nästan - det glimmar till otroliga snilleblixtar bland alla 'illerburarna' också!) :)
Hej och god natt!
/Gitte

Lasse har iochförsig nästan svarat samma sak, men jag säger semafor, för det är ju där ljussignalen sitter och det var ju frågan! ;-)

Per har rätt, skidlift är svaret. Närmare bestämt den i Sundbyberg, saligen avsomnad sedan många år och tydligen ska den rivas helt eftersom det ska byggas hus istället.

(Visst var semaforbilden från Vaggeryd förresten?)

Bilagor

• svar3.jpg
    svar3.jpg
    33.8 KB · Visningar: 140
Semaforen står på Bergslagens Järnvägssällskaps bangård i Lärje, Göteborg.

Här kommer nästa. Lätt eller svår, jag vet inte.

Bilagor

• img_1741.jpg
    img_1741.jpg
    22.1 KB · Visningar: 125
ANNONS
Götaplatsens Foto