Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Pers semesterbild tror jag förresten är 'bubbelplast i solnedgång'.
(Jag spenderade halva semestern på att försöka få tag i bubbelplast. Slutsålt överallt! Till slut mötte jag en hemlighetsfull flyttgubbe som sa: 'Jag vet nog var jag kan få tag i det...' men, sen sa han inte mer! - Det är alltså Per som har lagt rabarber på rubbet!)

Birgitta har väl lixom rätt utan att veta om det ..- då räknas det väl inte?

[vad gäller konspirationsmisstankarna i embalage-svängen så säger jag INGENTING!]

:D

Bag-in-box-kran är troligtvis kranen på en låda med vin/sprit. Den ser åtminstone ut som en sån och Bag-in-box är just det engelska namnet på lådor med diverse drycker i...

Jag gissar att semestern har varit ute i det fria och att bilden föreställer ett Ridge-Rest (TM).

gitte edelman skrev:
Öh, kan man få se hela bilden? Eller har ni frångått den traditionen? (Bag-in-box-kran är vaddåförnåt?)

Sorry... Här kommer bilden på Bag-In-Box kartongen, på vilken kranen sitter. :)

Bilagor

• svar-gissa-motivet.jpg
    svar-gissa-motivet.jpg
    55 KB · Visningar: 144
ANNONS
Götaplatsens Foto