Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är ju inget som man ser verje dag, och lite fånig igentligen.. men här kommer en billd till.. snart kan vi ha en pussel tävling :)

Bilagor

• 2004_03_23-020-2.jpg
    2004_03_23-020-2.jpg
    24.1 KB · Visningar: 177
ockej.. sumarum...

Vad är gjort i aluminium..
Där en del avskärmar det som den andra delen är till för..
och så långt ifrån en högtalare man kan komma..
är lite fånig..
Och pluto träffade en sådan på julafton som puttade en stege...

även utan bilder borde ni ta den...

Bilagor

• 2004_03_23-020-5.jpg
    2004_03_23-020-5.jpg
    58.3 KB · Visningar: 144
Jaa! en mickrofon!

Lite fånig.. långsökt.. okej..
Längst från högtalaren.. japp
Upphängningen tar bort ljud från stativet som annars stör micken, då den just ska ta upp annat ljud..
Och sedan så hade vi lilla puff då då..

Bilagor

• 2004_03_23-020.jpg
    2004_03_23-020.jpg
    43.3 KB · Visningar: 111
Jag tror att mamsen har en sån. Jag själv föredrar dock de traditionella i trä :) Bild kommer strax.

Noterar nu att du råkat ge bilden ett avslöjande filnamn. Men jag lovar att jag inte kollade på det innan jag gav svaret -)

Du måste ha missat diskussionerna om filnamn på sidan femtioelva eller var det nu var :)

Ny bild.

Bilagor

• gissa.jpg
    gissa.jpg
    21 KB · Visningar: 123
Jag tänker inte argumentera emot det där med reklamskylten ;-) Men det är objektet den sitter på som är det viktiga. Och det är ingen bro.

Det är för övrigt en rätt träffande symbolik i kontrasten mellan skylt och objekt.

ANNONS
Götaplatsens Foto