Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
GOTT NYTT Foto år på er alla......
- Trådstartare Janne.B
- Start datum
hakan_dahlberg
Aktiv medlem
Ja Desamma, GOTT NYTT år på er!!!!!
Don Ricardo
Aktiv medlem
Gott nytt foto år på er.
Må era slutare smärtfritt fladdra likt kolibri vingar 2006.
Må era slutare smärtfritt fladdra likt kolibri vingar 2006.
.Z.
Aktiv medlem
Ni är väl medvetna om att det nya året börjar en sekund senare än vanligt! Detta p.g.a. att jorden inte behagar att rotera i den hastighet som våra atomklockor är kallibrerade för. Så om ni känner att året blev lite extralångt så vet ni nu varför...
Jag önskar er ett riktigt gött nytt fotoår!
//Larsa, tidsfetischist vars klocka drar sig 3 sekunder mellan sommar & vintertidsomställningarna!
Jag önskar er ett riktigt gött nytt fotoår!
//Larsa, tidsfetischist vars klocka drar sig 3 sekunder mellan sommar & vintertidsomställningarna!
.Z.
Aktiv medlem
Förklaring till mitt tidigare inlägg, skottsekunden.
Bjoernowitsch
Avslutat medlemskap
GOTT NYTT ÅR, allt fotofolk!
BAn
Aktiv medlem
.Z. skrev:
Ni är väl medvetna om att det nya året börjar en sekund senare än vanligt! ...
Ajajaj Larsa, då missade du nyåret med en sekund. Det är UTC 23:59:60 som skottsekunden läggs till, dvs en timme efter vårt svenska nyår.
Men Gott Nytt År på dig ändå, även om du kom med oss andra först en sekund senare... och Gott Nytt År alla övriga fotosidare, som kanske var i tid.
Bengt
.Z.
Aktiv medlem
BAn skrev:
Ajajaj Larsa, då missade du nyåret med en sekund. Det är UTC 23:59:60 som skottsekunden läggs till, dvs en timme efter vårt svenska nyår.
Men Gott Nytt År på dig ändå, även om du kom med oss andra först en sekund senare... och Gott Nytt År alla övriga fotosidare, som kanske var i tid.
Bengt
Fan, då var jag 3 sekunder sen, lade nämligen till 2 sekunder för säkerhets skull...
Första inlägget blev det i alla fall
FredrikArvidsson
Avslutat medlemskap