Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

gulstick i bilderna

Produkter
(logga in för att koppla)

Redrob

Avslutat medlemskap
Jag får ett gulstick när jag skriver ut mina bilder trots att jag kallibrerat skärmen med spyder, nu har jag löst problemet genom att dra ner på yellow med 15% i skrivaren. Ska ska man behöva göra det efter en kallibrering?

Vidare så har jag inte fattat hur jag ska kallibrera skrivaren med medföljande programvara jag lyckas med dom första stegen men sen skall jag välja mellan olika papperstyper (tror jag det är) och då finns bara epson och canon papper med på listan och ingen "övriga" som valmöjlighet. Jag har en hp c5180 och hp papper.

Tack för tipset jag blev bronsmedlem i går så att jag ska kunna läsa alla låsta artiklar och nu har jag börjat fatta att det är en hel vetenskap som det mesta med fotto hehe...

ANNONS
Götaplatsens Foto