Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gummi till D2H

Produkter
(logga in för att koppla)

fredrik_hedman

Aktiv medlem
Tjo!
Har nästan precis fått hem en beggad d2h och ska testa så mycket som möjligt nu ;)
Men gummit på minneskorts luckan fattas. Vart kan jag köpa det tro?

Kan även passa på att fråga om skyddet för displayen och ögonmussla.

Tack ska ni ha! ;)

Jag köpte min D2H i mycket fint skick för 15.000 så det låter som ett rimligt pris. Rapporterar just från skyttegravarna -- är på Arvikafestivalen och plåtar i spöregnet. Kameran funkar väldigt bra, dessutom kommer många fram och vill bli fotograferade och det är kul.

l-malmqvist skrev:
Rapporterar just från skyttegravarna -- är på Arvikafestivalen och plåtar i spöregnet. Kameran funkar väldigt bra, dessutom kommer många fram och vill bli fotograferade och det är kul.

Min chefredaktör ville att jag skulle åka på Arvika, låter som n tur att man slapp det. Förra årets blöta Hultsfred får räcka för ett tag.

l-malmqvist skrev:
Jag köpte min D2H i mycket fint skick för 15.000 så det låter som ett rimligt pris. Rapporterar just från skyttegravarna -- är på Arvikafestivalen och plåtar i spöregnet. Kameran funkar väldigt bra, dessutom kommer många fram och vill bli fotograferade och det är kul.

Hehe.. Tur att du har en D2H då som tål regn.

ANNONS
Götaplatsens Foto