Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Har en Hp deskjet 959c på lån
- Trådstartare p.blom
- Start datum
t595sp
Aktiv medlem
Jag skulle se mig om efter en skrivare med separata bläckpatroner och helst fler än 3 färger.
Med separata bläckbehållare/patroner så kan man ju byta allteftersom bläcket tar slut. Lite trist att behöva köpa en ny patron när bara en av färgerna är slut. Sedan så ger fler färger i skrivaren ett bättre resultat. Har jämfört mellan en hp960c och canon i9100 och det är klasskillnad till canonskrivarens fördel.
Tyckte innan jag skaffade 9100'an att hp'n gav riktigt bra resultat men nu vet jag inte längre om den är så bra...
Med separata bläckbehållare/patroner så kan man ju byta allteftersom bläcket tar slut. Lite trist att behöva köpa en ny patron när bara en av färgerna är slut. Sedan så ger fler färger i skrivaren ett bättre resultat. Har jämfört mellan en hp960c och canon i9100 och det är klasskillnad till canonskrivarens fördel.
Tyckte innan jag skaffade 9100'an att hp'n gav riktigt bra resultat men nu vet jag inte längre om den är så bra...