andZ
Ny medlem
Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig?
Står i startgroparna för en investering av en Canon eos 450d. I en av nätbutikerna kan man köpa kameran ihop med ett minne "2 GB 133x höghastighetsminne". Behöver jag verkligen ett så snabbt minne? Kan kameran utnyttja den hastigheten? Eller tjänar jag bara på hastigheten när jag överför till datorn?
Står i startgroparna för en investering av en Canon eos 450d. I en av nätbutikerna kan man köpa kameran ihop med ett minne "2 GB 133x höghastighetsminne". Behöver jag verkligen ett så snabbt minne? Kan kameran utnyttja den hastigheten? Eller tjänar jag bara på hastigheten när jag överför till datorn?





