Annons

Havererat minneskort

Produkter
(logga in för att koppla)

KjellSn

Aktiv medlem
Någon som vet någon firma som kan ta fram bilderna från ett trasigt minneskort!

V/H kjellsn
 
Ibas i Uppsala. I Täby finns det också en firma som håller på med dataåterskapning, har tyvärr inte namnet på dem. En enkel återskapning kan nog din lokala fotobutik hjälpa dig med.
 
Följer väl med en cd med rescue programvara med minneskortet? iaf gjorde det med mitt sandisk extreme III.
Eller är minneskortet helt paj så att du inte får upp det som externt media?
 
Re

janne_145 skrev:
Följer väl med en cd med rescue programvara med minneskortet? iaf gjorde det med mitt sandisk extreme III.
Eller är minneskortet helt paj så att du inte får upp det som externt media?

Hej! Det är inte mitt kort som är trasigt utan kompisens, han har ett SD kort och jag tror inte han har något sådant program. Jag har oxå ett Sandisk ext. III och jag mindes att det var ett sådant program med! Hoppas man slipper använda det bara!

Tack för svaret kjellsn
 
ANNONS