Rigmor Mortis
Ny medlem
Packade precis upp mitt nya Nikon AF 50/1,8-objektiv och satte därefter på ett Cirkulärt 52mm polarisationsfilter "Digital high grade" från Dörr. Det gängade dock inte fast ordentligt och när jag skulle skruva av det för att försöka på nytt fick jag inte loss filtret! Nu är det varken av eller på. Det bara ligger och spårar men går ändå inte att få bort från objektivet.
Jag skriver i smärre panik och väntar mig inte att få något svar eftersom mitt problem är väldigt specifikt, men jag vet inte vart jag skall vända mig annars. Är det någon som har något tips blir jag överlycklig!
Tack på förhand
/Elin
Jag skriver i smärre panik och väntar mig inte att få något svar eftersom mitt problem är väldigt specifikt, men jag vet inte vart jag skall vända mig annars. Är det någon som har något tips blir jag överlycklig!
Tack på förhand
/Elin





