Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp hitta medlemsgalleri/bild.

Produkter
(logga in för att koppla)

Third eye

Aktiv medlem
Hej hej!
Jag skulle precis visa min fru ett porträttfoto jag hade i mina favoriter här på FS, men medlemmen har nog tagit bort bilden :-/
Jag vet inte alls vad medlemmen heter men han har några bilder i sitt galleri med liknande tema.
Bilden jag söker är ett sv/v headshot på en blond tjej makad och friserad som en 50-tals filmstjärna. Hon ligger på sin högra sida, från höger sida in i bild. Otroligt slät hy och välldigt tidstypiskt...tror t.o.m att hon hade svarta handskar på sig och svart axellös klänning.
Har sökt gallerier och medlemmar men jag kan omöjligt hitta. Även sökt modellbilder.se.

Nu vet jag att chansen är liten, men är det någon som vet vem medlemmen är eller har länk till bilden? Eller övriga bilder ur hans portfolio.

Jag hade hoppats hitta honom genom mina kommentarer till honom men även de är borta, jag tror inte han är avreggad eller så utan jag är bara oförmögen att hitta honom.
Evigt tacksam i så fall:)
/Ronny
 

Third eye

Aktiv medlem
Otroligt! Du är den jag letade efter och exakt den bilden var det ha ha
Axellöst med svarta handskar var fel av mig men vilken tur att just du läste tråden:)
Nu han min fru somna men jag skall visa henne bilden och din portfolio direkt i morgon bitti!
Tack så mycket, ha en bra helg:)
 
ANNONS