Annons

Hjälp! Min HTC Desire startar inte!

Produkter
(logga in för att koppla)

AndyK

Aktiv medlem
Hjälp!!!

Jag satt och kollade lite priser på objektiv i min HTC Desire medan den laddade. Helt plötsligt stängdes den av, det har den gjort några ggr tidigare, så det bekom mig inte så mycket. Problemet är att när jag ska starta upp den igen, så kommer jag bara till första välkomstrutan där det står "HTC" i grönt över en vit bakgrund. Sen händer det inte mer. Jag blir tvungen att ta ut batteriet för att den ska gå att stänga av. Sitter laddkabeln i så hjälper det inte att ta ur batteriet, utan då måste man även dra ur kabeln.
I vanliga fall tar det några sekunder efter att första välkomstrutan visats, sen skrivs det ut "quietly brilliant" under HTC och sen tar det en lite stund till och man kan knappa in sin PIN-kod. Och efter ytterligare några sekunder så startar luren.

Någon som har varit med om samma problem? Hur löste du det i så fall?
Någon som kanske har en bra idé på hur man kan lösa problemet (någon bra kombination av knapptryckningar t.ex.).

Ska jag bli tvungen att lämna in den för service?? :p

Jag har Android 2.2 (FroYo).

Om någon skulle stöta på detta problem, så kan jag informera att jag fick igång min Desire genom att koppla den via USB till datorn och sedan starta HTC Sync och telefonen. Efter en stund startade telefonen. Tyvärr hade jag gjort en hard reset innan så att hela telefonen var urblåst på info, lite irriterande.

ANNONS
Götaplatsens Foto