Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur ser det ut i era sökare...
- Trådstartare roypeter
- Start datum
joniz
Aktiv medlem
defiant skrev:
Scandinavianphoto har oxå en gummiblåsa ....
Jo jag har sett den, anledningen att jag letar efter biltema blåsan är att jag har biltema i närheten så jag slipper frakten
Mikael Ångström
Aktiv medlem
Arne S skrev:
Ett annat alternativ är apoteket. De har små gummiblåsor vars egentliga användningsområde är att spola öronen. Borde funka utmärkt ock kostar säkert inte en förmögenhet. De är dessutom ganska små=lätt att komma åt.
Suvveränt! Lider av samma problem som övriga ovanstående...kilar till Apoteket i detta nu!
...vars sökare är skitigare än helvette...(tror ibland att jag har halva skogen med mig hem i sökaren)...
skutte
Aktiv medlem
Arne S skrev:
Ett annat alternativ är apoteket. De har små gummiblåsor vars egentliga användningsområde är att spola öronen. Borde funka utmärkt ock kostar säkert inte en förmögenhet. De är dessutom ganska små=lätt att komma åt.
Jag kör med den gummiblåsan och den funkar kanonbra (Revaxör). Ett tips; börja med kameran ;-)
/Göran
Arne S
Aktiv medlem
Kanske slår jag nu in öppna dörrar, men det finns en del att tänka på när man använder gummiblåsan. När man blåser till med den virvlar det ju upp en hel del smått och gott inne i kameran. Därför bör man tänka på att inte "pumpa på" med pipen kvar i kameran, eftersom man då suger in skiten i blåsan för att åter blåsa in det med kraft i kameran. Metoden är alltså ett tryck, håll kvar, ut med blåsan, släpp.
Likaså bör man tänka på att inte blåsa för hårt och för nära de känsliga delarna i kameran. Man skapar faktiskt ett ganska stort momentant tryck med en liten gummiblåsa.
Likaså bör man tänka på att inte blåsa för hårt och för nära de känsliga delarna i kameran. Man skapar faktiskt ett ganska stort momentant tryck med en liten gummiblåsa.
Olle
Aktiv medlem
Hamas gummiblåsa suger in luften genom en ventil baktill.Arne S skrev:
Kanske slår jag nu in öppna dörrar, men det finns en del att tänka på när man använder gummiblåsan. När man blåser till med den virvlar det ju upp en hel del smått och gott inne i kameran. Därför bör man tänka på att inte "pumpa på" med pipen kvar i kameran, eftersom man då suger in skiten i blåsan för att åter blåsa in det med kraft i kameran.
Olle