Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Hur snabbt?

Produkter
(logga in för att koppla)

Rolz

Avslutat medlemskap
Hej!

Har sedan fredag (16/12) uppdaterat vår internetuppkoppling från 0,5mb radiolan till 24mb adsl.

Har kört tp-test på hastigheten men vill kolla densamma med att ladda hem någon större fil. Har testat på sunet men får det inte till att funka.

Därför vill jag få tips på fler sidor där jag kan testa.

Tack på förhand! //Ronney

Rolz skrev:
Hej!

Har sedan fredag (16/12) uppdaterat vår internetuppkoppling från 0,5mb radiolan till 24mb adsl.

Har kört tp-test på hastigheten men vill kolla densamma med att ladda hem någon större fil. Har testat på sunet men får det inte till att funka.

Därför vill jag få tips på fler sidor där jag kan testa.

Tack på förhand! //Ronney

XP SP2 från Microsoft?
lagom stor fil som ligger på en riktigt snabb server..

En parantes... hastigheten räknas i Mbit.. MegaBit inte i MB (Mega byte) även om man efter lite omräkning kan få fram antal MB från Mbit. Slut parantes.

Surfa in på någon Linux sida och tanka hem någon dist. Om farten går över dina 0,5 Mbit så är du ju i hamn...

ANNONS
Götaplatsens Foto