Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ingen Sigma 17-70/2,8 för KM???
- Trådstartare BengtNil
- Start datum
BengtNil
Aktiv medlem
Ja det är 17-70/2,8 DC Macro jag menar.
Att det finns på Cyberphoto´s webbsida ser jag dock inte som nån garanti på att det kommer med KM-fattning. Dom har ett antal objektiv på sin webb som dom inte kan leverera till KM trots att det står så. Bl.a. sigmas 70-200/2,8 EX DG APO.
Att det finns på Cyberphoto´s webbsida ser jag dock inte som nån garanti på att det kommer med KM-fattning. Dom har ett antal objektiv på sin webb som dom inte kan leverera till KM trots att det står så. Bl.a. sigmas 70-200/2,8 EX DG APO.
.Z.
Aktiv medlem
Mmm, men det är väl gränsfall att lyckas med det med detta brännviddsomfång allra mest i denna prisklass, de optiska egenskaperna ska ju hålla också & ingen annan har ju lyckats oberoende av prisklass...Anddje skrev:
Synd att det inte är 2.8 över hela![]()
Anddje
Aktiv medlem
Jo, men sålänge detta objektiv inte höjs till skyarna som det bästa någonsin så blir nästa köp ett 28-75 2.8, just för att det är 2.8 över hela i ett skapligt omfång..Z. skrev:
Mmm, men det är väl gränsfall att lyckas med det med detta brännviddsomfång allra mest i denna prisklass, de optiska egenskaperna ska ju hålla också & ingen annan har ju lyckats oberoende av prisklass...