Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ingen webgallerifunktion i CS3 Bridge?

Produkter
(logga in för att koppla)

adamhaglund

Aktiv medlem
Jag har just börjat använda Photoshop CS3. Hittar inte webgallerifunktionen som fanns i CS2-Bridgen - är den borttagen, eller har den bara bytt namn och flyttat på sig? Någon som vet?

/Adam

Finns i min så det verkar vara något lokalt hos dig. Jag har inga tips tyvärr men då vet du iaf att det fungerar hos andra.

Riktigt lurigt det här. Upptäckte nu att funktionen försvunnit ur Bridge CS2 också, alltså det program jag använt tidigare.

Under en period i våras använde jag CS3-betan, och den fick jag avinstallera nu när jag skulle installera riktiga CS3. Kan det vara i samband med detta som de här funktionerna försvann?

Och mina följdfrågor då:
1. Kan jag komma tillrätta med det genom att installera om hela Photoshop, först CS2 och sedan uppgraderingen till CS3?
2. Kan jag isåfall spara mina funktionsmakron på något sätt, så att jag inte behöver göra om dem?

Tacksam för all hjälp!

/Adam

ANNONS
Götaplatsens Foto