OK, det som är BRA är att den ger ett mycket mjukt ljus, och att den går att trigga med en annan blixt eller den inbyggda blixten. Ja, så är den ganska billig förstås.
Det som är dåligt är att max synktid är 1/200s, och att den inte går att vinkla.
Jag har mest använt den genom att hålla den i handen eller på ett blixthandtag. Ibland har jag satt den på ett stativ vid sidan av "modellen" (mina familjemedlemmars körkortsbilder etc

) Då har jag använt en blixt på kamreran riktad i taket, och e-flashen nära snett framifrån. Ja egentligen är väl möjigheterna otaliga! Jag har faktiskt precis också provat att fotografera svartvita porträtt av mina barn med min Canon AE-1 och e-flashen i blixtskon, men de är inte framkallade ännu. Jag har tänkt att jag ska testa att fota en maskin (för en broscyr) med den här blixten i nästa vecka, eftersom ljuset är så mjukt så är den bra när man vill undvika blänk.
Till fotografering av små produkter, eller som extra upplättning när man fotar ansiktsporträtt är den hur bra som helst. Som extrablixt i "hemmastudion" kan jag rekommendera den. Men det är en "specialgrej", eftersom den är platt och otymplig tar den stor plats att ha med sig.