Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Isättika?
- Trådstartare -Catherine-
- Start datum
Liza
Aktiv medlem
Har någon mätt hur många filmer Konsumentättiksblandning på ex 30ml/liter vatten räcker till? Detsamma gäller för kopiering i antal kvm. Hur kollar man detta utan att behöva jaga dyra phstickor och man ha sådana - var går gränserna?
I annat fall blir det ganska dyrt i längden om det gäller engångs/dagsblandningar.
Jag skulle vilja ha svar i klara fakta vilket jag inte hittat någon som redogjort för överhuvudtaget (kan ju ha missat det iofs).
I annat fall blir det ganska dyrt i längden om det gäller engångs/dagsblandningar.
Jag skulle vilja ha svar i klara fakta vilket jag inte hittat någon som redogjort för överhuvudtaget (kan ju ha missat det iofs).
PerFogelberg
Aktiv medlem
Vad är den praktiska och ekonomiska vinsten i att INTE köpa stoppbad för foto?
Jag har prövat isättika. Dock blir man snurrig i huvudet av lukten. Har även provat hushållsättika.
Nu för tiden köper jag bara luktfritt indikatorstoppbad och fix. Det känns bäst så. Inte speciellt dyrt heller. Man behöver ju inte köpa original kodak eller Ilford. Det finns andra billigare märken. Som vätmedel använder jag Photo-flo. En liten flaska räcker i 102 år.
Jag har prövat isättika. Dock blir man snurrig i huvudet av lukten. Har även provat hushållsättika.
Nu för tiden köper jag bara luktfritt indikatorstoppbad och fix. Det känns bäst så. Inte speciellt dyrt heller. Man behöver ju inte köpa original kodak eller Ilford. Det finns andra billigare märken. Som vätmedel använder jag Photo-flo. En liten flaska räcker i 102 år.
-Catherine-
Aktiv medlem
Nu har jag beställt....
...diverse kemikalier iaf.
Hittade på scandinavian photo (tyckte deras sida var mer lättnavigerad än photax)
När paketet kommer skall jag väl våga mig på att framkalla tänkte jag.
Tack för ert stöd, vet inte hur jag skulle klara mig utan er här på fotosidan.
/Catherine
...diverse kemikalier iaf.
Hittade på scandinavian photo (tyckte deras sida var mer lättnavigerad än photax)
När paketet kommer skall jag väl våga mig på att framkalla tänkte jag.
Tack för ert stöd, vet inte hur jag skulle klara mig utan er här på fotosidan.
/Catherine
Erik Schalin
Aktiv medlem
Det finns EN sak som är VIKTIG.
Gör alltid likadant varje gång.
För om du upptäcker att du inte är nöjd med ngt så måste man veta vad/hur man gjorde för att kunna förändra/förbättra.
Gör alltid likadant varje gång.
För om du upptäcker att du inte är nöjd med ngt så måste man veta vad/hur man gjorde för att kunna förändra/förbättra.