Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Jag behöver hjälp!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

NonStop_8

Medlem
Hej!! Jag har en bild på mina systerdöttrar som vi tänkte förstora upp och ge till deras föräldrar i julklapp... det är bara det att vi skulle vilja ha bort stolsryggen som syns bakom dem... jag vet inte hur man gör, har försökt, men det blir inget bra!! Finns det någon vänlig själ här som kan hjälpa mig, jag kan kanske maila er bilden!!??

Bilagor

• DSC02510.jpg
    DSC02510.jpg
    15.7 KB · Visningar: 326
Senast ändrad:
Kan vara lätt eller svårt beroende på hur det ser ut. Kan du inte lägga upp en liten bild här i tråden så är det lättare att avgöra om man har tid och kompetens att försöka.

Hej!! Jag har en bild på mina systerdöttrar som vi tänkte förstora upp och ge till deras föräldrar i julklapp... det är bara det att vi skulle vilja ha bort stolsryggen som syns bakom dem... jag vet inte hur man gör, har försökt, men det blir inget bra!! Finns det någon vänlig själ här som kan hjälpa mig, jag kan kanske maila er bilden!!??

Känns som en del jobb att ta bort stolen, även om det går. Men lite pill vid håret, Jag tror det bästa är att ta om kortet om möjligheten finns ;)

Jag kan försöka...

Jag kan roa mig med försöka få bort stolsryggen, men jag kan inte lova att jag får till det bra? (vilket är lite struntsamma för din del eftersom det är helt kostnadsfritt jag gör det, så du kan skrynkla ihop och kasta bort resultatet om det inte faller dig i smaken)

[email protected]

:)

Istället för att försöka photoshopa bort stolen varför inte bara beskära bilden. Det ger mer fokus på flickorna (och mindre på stolen) samt att du kan få bort deras avhuggna händer som åtminstone stör mig.

Så här t.ex:

Bilagor

• DSC02510.jpg
    DSC02510.jpg
    49.9 KB · Visningar: 221
Man skulle kunna göra nåt sånt här dvs ta bort håret mellan flickorna.
Nu är det är bara lite hafsat men det skulle nog kunna funka

Bilagor

• DSC02510.jpg
    DSC02510.jpg
    70 KB · Visningar: 163
ANNONS
Götaplatsens Foto