Annons

jag testar en ny tråd

Dr. Glyko

Aktiv medlem
På förstasidan står en lång siffra efter varje forumämne. Efter rubriken på denna tråden står det 1584642141.
 

gamleJ

Aktiv medlem
24B25F2E-C194-4C95-84B7-EA2410A16F68.jpeg
Så skönt att samtliga bilder går att bifoga. Valde en skogsbild till premiären. Blir svårt att skylla på forumet framöver när ens bilder ser lite taskiga ut ;).
 

gamleJ

Aktiv medlem
Det ser bra ut, hur många pixlar har bilden?
Jag vet inte för har bara testat från iPad. Hur det reagerar med en fullstor jpg från datorn vet jag inte ännu. Däremot hade det inte fungerat att lägga in skogsbilden utan att först göra längsta sidan 800px och sedan skicka över via lightroom till paddan.
 

Bengf

Aktiv medlem
Sidorna känns nakna, mycket enkla, känns också som dom ligger mera åt höger än tidigare, man få liksom vrida på huvudet.
 

pdahlen

Aktiv medlem
Håller med Bengt ovan, lite onödigt att kopplad produkt tar 25% av bredden på samtliga sidor. I övrigt så tycker jag det nya forumet har fungerar fint.
 

PMD

Aktiv medlem
Forumtexterna ligger centrerat när jag läser forumet på min dator (macoS 10.12.6, Google Chrome 80.0.3987.149).

Jag tycker inte att det är någon märkbar skillnad mot förut.

Det som kan göra att man tycker att allt har halkat åt höger är nog att bild och författarnamn ligger till vänster om inläggen numera istället för ovanför som förut.
 
Senast ändrad:
ANNONS