Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Jag vill avsluta mitt medlemskap!
- Trådstartare Xoffis
- Start datum
apersson850
Aktiv medlem
Hehe, med tanke på tråden om 100-400 säger jag: Nä, det vill du inte.
Läs mitt svar där, förresten.
Läs mitt svar där, förresten.
wfrank
Aktiv medlem
Hörru Xoffis (nu fick jag det rätt), lid inte så hårt för att "folk" har andra åsikter än du och ger dom till känna. Här finns folk av alla kalibrar och är du fotointresserad kommer du inte bara kunna snappa upp ett och annat utan säkert dessutom bidra. Det tar ett tag, men sen tror jag du (liksom jag) hittar några du tycker bidrar med synnerligen läsvärd info, och antagligen hittar du några du inte tycker ha nåt att komma med. God Jul. 
Xoffis
Aktiv medlem
Som sagt, jag har reagerat väldigt väldigt många gånger på det här forumet hur insnöat det är, jag är inte ett skit intresserad av att lära mig regler som en fotograf SKALL! följa (ja det finns tråder med sk "riktiga fotografer" som säger att reglerna skall följas, annars är man ingen fotograf, haha? det är så barnsligt så det existerar ju knappt, å dessa sk. "riktiga fotografer" är väldigt glada i att klanka ner på "vanliga" människor, de tänker säker "det är ju bara fot folk" å i mina "outside the box ögon" så tycker jag att många av deras foton ser ut som fan, å så tråkiga, jag har i andra trådar skrivit att det finns lika många versioner av korv stroganoff som det finns kockar, men tydligen får man inte tänka själv innom foto, utan reglerna skall följas...
Det finns inget i detta forumet som verkar ge mig något, hjärntvätten intresserar inte mig...
Så faktumet kvarstår, jag är inte längre intresserad av att vara i detta forum, för det ger en intresserad nybörjare absolut ingenting att vara här, inte ens bildpoolerna fungerar, jag laddar inte upp bilder för att sedan höra "men du har inte följt reglerna" då kan jag ladda upp dem någon annanstans...
Och sedan så handlar det inte om att jag inte kan ta kritik, för kolla i tråden så ser ni att jag har sagt min sida, men sedan så kommer flera andra å säger att jag har fel, men faktum kvarstår att det ÄR LÄTTARE att få bra bilder med en kamera som smattrar fortare med träffsäkrare AF, men jag har samtidigt ALDRIG sagt att det är OMÖJLIGT med ett sämre hus...
men jag personligen tycker att 500D är värdelös, det är ju igenteligen bara off-topic, men folk här inne är ju som tidigare sagt helt igensnöade å klarar inte av att tex läsa mellan raderna... för en fotograf skall ju bara följa reglerna, de behöver inte tänka själv...
Så kan någon admin vänligen kontakta mig ang. hur man avregisterar sig?
Det finns inget i detta forumet som verkar ge mig något, hjärntvätten intresserar inte mig...
Så faktumet kvarstår, jag är inte längre intresserad av att vara i detta forum, för det ger en intresserad nybörjare absolut ingenting att vara här, inte ens bildpoolerna fungerar, jag laddar inte upp bilder för att sedan höra "men du har inte följt reglerna" då kan jag ladda upp dem någon annanstans...
Och sedan så handlar det inte om att jag inte kan ta kritik, för kolla i tråden så ser ni att jag har sagt min sida, men sedan så kommer flera andra å säger att jag har fel, men faktum kvarstår att det ÄR LÄTTARE att få bra bilder med en kamera som smattrar fortare med träffsäkrare AF, men jag har samtidigt ALDRIG sagt att det är OMÖJLIGT med ett sämre hus...
men jag personligen tycker att 500D är värdelös, det är ju igenteligen bara off-topic, men folk här inne är ju som tidigare sagt helt igensnöade å klarar inte av att tex läsa mellan raderna... för en fotograf skall ju bara följa reglerna, de behöver inte tänka själv...
Så kan någon admin vänligen kontakta mig ang. hur man avregisterar sig?
Curt L
Aktiv medlem