Annons

Jannes höstlotteri 2005

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
StarGate skrev:
Hem från jobbet fredag kväll. Frugan/dottern sover, snart gör jag detsamma. Först vid frukosten på lördagsmorgonen kommer frugan smygande med kuvertet och säger att "det är nog den snygga bilden du vann". Ja visst, fast nu fick jag ju vänta ytterligare 1/2 dygn innan jag fick chansen att rama in den. Kanske är jag därför sist med detta (en tävling i själva tävlingen, kanske?).

Trots att jag inte har någon käck bild tillgänglig, liknande dem ovan i tråden, vill jag ändå säga ett jättetack till Janne. Skojigt initiativ, minst sagt...

Jo, just det... Den var ju, vilket jag också önskade, signerad. Extra kul...
Roligt att du gillade grejjen. Jag återkommer gärna i nytt lotteri i vår, men jag avstår om några annan vill lotta ut sina bilder.
 

sjohan

Aktiv medlem
Tack för att jag inte vann! ;) Eller hur man nu ska säga.. Tror rent av att det va samma dag som du lottade som jag hittade en jättetrevlig flicka ;) Så det stämmer. Har man tur i kärlek så har man nog otur i spel. Får tacka för ett trevligt inslag i forumet iaf ;) Väldigt fin bild du lottade ut.
 

sjohan

Aktiv medlem
Hehe ;) Man vet aldrig vart förhållandet leder. Kanske är det jag en dag som får lotta ut ;) Vi får väl gratulera varandra antar jag ;)
 
ANNONS