Annons

Köp av en Canon

Produkter
(logga in för att koppla)
Med omfång medade jag det område som brännvidden är ställbar innom på ett zoomobjektiv, allså 18-70mm som det objektivet du gillade hade.

så då tänkte jag att du kanske vill ha det omfånget igen till canon fast med bättre bildkvalite och bättre ljustyrka och då rekomenderade jag ett sigma 17-70mm med ljustyrka (bländartal) 2.8-4.5

Det 50mm du sålde hette det 50mm 1:1.7 eller 50mm 1:1.4?

Jaha okej, då förstår jag... Tack för tipset! :D

Och om de är 14 eller 17 har jag inte den blekaste om
 
Hur gick det med försäljningen? och har du kommit på vad du vill köpa för kamera?

Jag fick sålt den för 2483, men fick bara 2230 då de kom två killar istället för en som hämta den, och ena killen gick verkligen igenom kameran i minsta detalj och jag som har svårt med killar och dessutom socialfobi fick panik när dem stanna så länge så dom utnyttjade situationen genom att pruta för att de var en liten fläck på en utav objektiven på de svarta ( som inte syns på bilderna eller objektet)

Dock vann jag en kamera idag på tradera, en Canon eos 400D för 2781 inklusive frakt med tillbehören Optik EF-s 18-55 som det sitter uv-filter på (uv filter värde 295:) - Väska som passar kamera med optik på (värde 295:) Sandisk CF kort 2GB - Laddare - 2st originalbatterier - bakre främre lock till optik + lock till kamerahus :D
 
ANNONS