Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
köpa? nikkor 70-300 el sigma 70-300
- Trådstartare csvedberg
- Start datum
Andy-Pandy
Aktiv medlem
Håller med föregående talare. Sigmat är enligt många det absolut mest prisvärda teleobjektiv du kan få i den priskallsen. Har precis kompletterat min egen utrustning med den gluggen. Tyvärr har jag ännu inte hunnit testa det speciellt mycket pga. det hemska vädret.
Hur som helst så tvivlar jag inte på mitt köp (naturligtvis får man vad man betalar för när det gäller objektiv).
Go for it! Jag såg inget alternativ då jag bestämde mig för att köpa.
Go for it! Jag såg inget alternativ då jag bestämde mig för att köpa.
r0bban
Aktiv medlem
Rekomenderar sigmat fungerar klockrent sedan augusti 2005. En liten sak bara, den är slööö, om man jämför med nikons 18-70, men det kanske inte går att jämföra. Det är ju trots allt två olika motortekniker.
Använde sigmat senast för att fota pulkaåkare, den hänger inte riktigt med. Körde med AF-C, det gick för långsamt.
Men annars funkar t.o.m. macrofunktionen tillfredsställande, för mig som en amatörfotograf.
Använde sigmat senast för att fota pulkaåkare, den hänger inte riktigt med. Körde med AF-C, det gick för långsamt.
Men annars funkar t.o.m. macrofunktionen tillfredsställande, för mig som en amatörfotograf.
Andy-Pandy
Aktiv medlem
robilibob skrev:
någon som kan visa nåra bilder tagna med "fuskmacrot"?
Sök bilder här på FS genom att uppge objektivet i utrustningsfältet. Har själv gjort detta och hittat bra exempel.
http://www.fotosidan.se/gallery/lis...ocation=&sort=ptime+desc&maxrows=20&limit=100