Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Köpa Polaroid billigt
- Trådstartare peterölen
- Start datum
Fredrik Calabrese
Aktiv medlem
har ocksa funderat over det. 69x serien ar skitdyra.
Om ni inte behöver full färgäkthet kan ni ju kolla med era fotohandlare om de har utgången film att sälja.
Kameradoktorn i Stockholm brukar ofta ha utgången polaroid liggande i bingarna utanför filmdisken.
Halva priset tycker jag är ett rimligt pris för film som är inom ett halvår efter sista förbrukningsdatum.
Kameradoktorn i Stockholm brukar ofta ha utgången polaroid liggande i bingarna utanför filmdisken.
Halva priset tycker jag är ett rimligt pris för film som är inom ett halvår efter sista förbrukningsdatum.
paco
Aktiv medlem
Mitt polaroid arkiv
Själv köper jag Time-Zero film från Ebay USA
Man kommer ner i ca halva priset mot svenska affärer. Polaroidfilm finns inte riktigt billigt nånstans. Filmen för 4x5 är väl ännu dyrare.
Själv köper jag Time-Zero film från Ebay USA
Man kommer ner i ca halva priset mot svenska affärer. Polaroidfilm finns inte riktigt billigt nånstans. Filmen för 4x5 är väl ännu dyrare.
Fredrik Calabrese
Aktiv medlem
jag har lite problem med mitt polariodbakstycke (till mamiya) jag har laddat precis med de tafatta instruktioner jag har hittat.
Altsa lagt i kassetten, stangt bakstycket dragit ut det svarta pappret men efter ca 3 bilder sa hakar det upp sig och det kommer inte ut nagon ny vik flik.
Har ocksa mycket problem med fyrkantiga rutor i bilden.
Jag undrar ocksa var man ska gora av den vita kudden som sitter pa magasinet.
Fraga 2: Finns det nagot billigare alternativ till Mamiyas Tripod Adapter N-2? Det ar ett litet block med en hona i en anden och en hane i andra.
Altsa lagt i kassetten, stangt bakstycket dragit ut det svarta pappret men efter ca 3 bilder sa hakar det upp sig och det kommer inte ut nagon ny vik flik.
Har ocksa mycket problem med fyrkantiga rutor i bilden.
Jag undrar ocksa var man ska gora av den vita kudden som sitter pa magasinet.
Fraga 2: Finns det nagot billigare alternativ till Mamiyas Tripod Adapter N-2? Det ar ett litet block med en hona i en anden och en hane i andra.