Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpråd kamerahus

Produkter
(logga in för att koppla)
O du har alltså en bättre metod att föreslå?

Ja, den allra bästa metoden är testa själv och väga in pris och behov. Det är inte alltid praktiskt möjligt, då blir det till att finkamma nätet och fototidningar och läsa alla tester du kommer över. Sedan gäller det ju även att försöka bilda sig en uppfattning om vilka sidor/tidningar som är seriösa.

Micke.

Ja, den allra bästa metoden är testa själv och väga in pris och behov. Det är inte alltid praktiskt möjligt, då blir det till att finkamma nätet och fototidningar och läsa alla tester du kommer över. Sedan gäller det ju även att försöka bilda sig en uppfattning om vilka sidor/tidningar som är seriösa.

Micke.
Och jag skrev alltså ngt annat?

Skulle jag börja fota idag och hade begränsad budget skulle jag börja med en begagnad Canon 5D och ett 50/1.8. Det går loss på ca 5000kr totalt.

Men det är omöjligt för mig att säga att det skulle passa dig.

ANNONS
Götaplatsens Foto