Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

kan inte lägga upp fler bilder i pooler, varför?

Produkter
(logga in för att koppla)

scrapparlotta

Aktiv medlem
Jag la in två kort i pooler igår men nu kan jag inte lägga in fler innan början av augusti står det....Så trodde jag att om man uppgraderade sig lite så kanske man kan lägga in fler så jag uppgraderade till brons igår. Men det går i alla fall inte. Varför?

Jag tror att du bara kan ladda upp två bilder i veckan om jag inte missminner mig. Om det gäller de Bildkritik/Mjukstart.

Just det ja, glömde att du måste kommentera en bild i bildkritik för att få lägga in en...bilder som kommenteras utanför poolen räknas inte. Samma om du är brons eller inte.

Aha, så det är så det är....och då spelar det ingen roll om man har uppgraderat sig lite?
Vad står det i meddelandet och vilken pool gäller det?

Brons/Silver/Gukld kan lägga två i veckan i Bildkritik - ej betalande endast en bild.
Men det finns också en regel som säger max en om dagen, och man kan inte lägga in en bild i flera pooler samma dag heller.

ANNONS
Götaplatsens Foto