Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kanelbullens Dag

Produkter
(logga in för att koppla)
Vilka fina bilder! Blir totalglad när jag ser första! Mmm..smörigt o gott och sockrigt :) Njammi! Får man fråga hur du belyst bilden (första)? Är det något stort skynke snett bakom ovanifrån som belysts?

Mvh
Christopher

Re: smarrigt! :D

sofie90 skrev:
ogräddad och osockrad kanelbulle :)

Ser ut som en "inälva"(kan man säga så)...en tarm eller nåt... ;)
...ta ett gräddat kort också... ;)

Lite före och efterbilder i denna tråden hade varit trevligt :)

Re: Re: Re: Re: smarrigt! :D

Gip skrev:
Det var inte meningen att förastöra synen på din kanelbullebild ;) ...förmodligen akn du aldrig mer titta på den utan att tänka på tarm ;)

haha men det var det första jag tänkte när ja satt och penslade de där degklumparna :D så du förstörde inte min syn på den. jag menar, kan man tänka annat än "tarm" när man ser den där? ;D

de var i vilket fall jättegoda när de var klara och inte längre såg ut som tarmar :)

Re: Re: Re: Re: Re: smarrigt! :D

sofie90 skrev:

de var i vilket fall jättegoda när de var klara och inte längre såg ut som tarmar :)

Det är jag övertygad om ;)

...nu sitter jag här och är sjuuukt sugen på nybakta bullar...när ska tekniken klara att skicka kanelbullar via attachment eller SMS? ;)

ANNONS
Götaplatsens Foto