Annons

Kit 30D med 17-55/2.8?

Produkter
(logga in för att koppla)

Slowfinger

Aktiv medlem
Någon som vet om Canon kommer med ett kit med 30D och 17-55/2.8 precis som det idag finns kit med 18-55 och 17-85?

Om det kommer - vet ni när?

Hej,
Jag försökte få tag på ett sådant paket för någon månad sedan, men ingen svensk näthandel jag var i kontakt med hade hört något om sådana paket (utöver som du nämner m. 18-55 och 17-85). Därför fick jag beställa allt och försöka få till ett paketpris ändå. Objektivet har f.ö. inte kommit ännu.
MVH
/JK

Okej. Jag såg att Kameradoktorn har ett sådant "paket" på sin hemsida men det finns ingen mer information eller pris så jag gissar att dom gör ett hopplock...

23 750 kr (inklusive moms antar jag) känns inte dåligt, men inte heller jättebra. Jag fick 30D + 17-55 + BG-E2 + motljusskydd + Hoya HMC Super 77 mm för 24 200 kr. Det kändes inte som något superpris, men ingen jag hittade i Sverige gick under det.

FILM) (Janne K skrev:
Objektivet har f.ö. inte kommit ännu.

... men idag kom hela paketet. Det både ser ut och känns som att det är fina grejer. Men gluggen är inte liten! Det vore hur kul som helst att ägna sig åt kameran i någon vecka nu, men tyvärr sitter man fastlåst med jobb...

Säg upp dig och testa grundligt:)

Lägg gäärna upp några bilder när du får tid.

ANNONS