Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kläder, Jackor Mössor

Produkter
(logga in för att koppla)
200-250:-, då måste jag vart extremt trött när jag kikade på priset :)

Jag skall ändå till mölndalsbutiken imorgon och beställa en Canon 5D med grepp. Kan fråga vad dom tar.

LostInSpace skrev:
usch vem vill ha på sig sånt? eller är det bara jag som inte gillar att se ut som en fotograf (med kameramärkeskläder, fotovästar, kepsar, bälten, stora ryggsäckar och allt vad den innebär)? :)

Kan bara hålla med dig Emma, pinsamt o se folk med dessa gtrejer tycker jag haha.
Vill man absolut dekorera sig med hela fotoväskan på kroppen så funkar ett snickarbälte bättre ;) Men aj så pinsamt det är :)

Fast min fotoväst (grå) är ändå Sveriges coolaste :D - Bono i U2 skrev sin autograf + ritade ett självpoträtt bak på min :) (-"Bono On My Back").

Annars är Canonvästarna ganska snygga tycker jag. Kostar den 250:-, så köper jag nog en sådan i morgon.

Åldern eller intresset för västar?

men att skylta om någonting man inte är kan ju tyckas aningen fånigt.
jag tror på dikretism!

Mycket riktigt. Canon's svarta fotovästar kostar 250 pengar hos scandinavianphoto. Fynd skulle jag vilja påstå. Härmed handlat en.

-Ale skrev:
Varför vill Markus Asp och Rickard Berggren leka något det ej är ? , för vid låga 13 års ålder tvivlar jag på att ni är anställda pressfotografer ..

mvh - Ale

Är du avundsjuk eftersom du är 15 år???

Självklart kan väl vem som helst ha kläder som är funktionella och kanske gör det att dom kommer in på ställen som man inte annas gör..

/(sam)

-Ale skrev:
Varför vill Markus Asp och Rickard Berggren leka något det ej är ? , för vid låga 13 års ålder tvivlar jag på att ni är anställda pressfotografer ..

mvh - Ale

Inte annställda, men Frilansfotografer är vi.
Säljer bilder genom tidning köpare mm.

Mvh Markus

-Ale skrev:
haha nej , men att försöka se ut som en ?

Ska se ut som en??
Jo, det skulle man kunna säga, men men men.
Namnet på västarna spelar mej ingen roll, men västen är FAKTISKT till för att stoppa grejor i dem. Inte verkar fåne på en fotbollsarena!

Om du tycker att vi ska skoja bort det kan du ju börja i "Test forumet" hör ja.

Markus

ANNONS
Götaplatsens Foto