Lars Johnsson
Aktiv medlem
Incarlight skrev:
Hmm... Min kostade 200kr (svart Canon)
Jag får en gratis var gång jag köper objektiv eller kamera i "min" foto-affär. Men jag tackar alltid nej till en
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Incarlight skrev:
Hmm... Min kostade 200kr (svart Canon)
LostInSpace skrev:
usch vem vill ha på sig sånt? eller är det bara jag som inte gillar att se ut som en fotograf (med kameramärkeskläder, fotovästar, kepsar, bälten, stora ryggsäckar och allt vad den innebär)?![]()
-Ale skrev:
Varför vill Markus Asp och Rickard Berggren leka något det ej är ? , för vid låga 13 års ålder tvivlar jag på att ni är anställda pressfotografer ..
mvh - Ale
Ingen har väl sagt att vi är pressfotografer?-Ale skrev:
men att skylta om någonting man inte är kan ju tyckas aningen fånigt.
Nej det tycker inte jag iafKalZoom skrev:
Fotoväst med märkeslogga är väl ett av de mest pinsamma klädesplaggen på jorden.
-Ale skrev:
Varför vill Markus Asp och Rickard Berggren leka något det ej är ? , för vid låga 13 års ålder tvivlar jag på att ni är anställda pressfotografer ..
mvh - Ale
KalZoom skrev:
Fotoväst med märkeslogga är väl ett av de mest pinsamma klädesplaggen på jorden.
-Ale skrev:
mvh - Ale
Digi skrev:
Inte annställda, men Frilansfotografer är vi.
Säljer bilder genom tidning köpare mm.
Mvh Markus
-Ale skrev:
haha nej , men att försöka se ut som en ?
Lars Johnsson skrev:
13 år och Frilansfotograf![]()
Digi skrev:
Är det något fel på de.
Det är väldigt få som är de men ändå lyckats komma med och vidare.
Markus