Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kommentera spärrat när?

Produkter
(logga in för att koppla)

l1nd3c0n

Aktiv medlem
Fick följande text när jag skulle kommentera en medlems bilder.

"Du kan ej rösta på/betygsätta/kommentera denna bild
(Du har ej rättigheter att göra detta i denna pool/på denna bild"
)

Hittar ingen info som förklarar vad man får lov att kommentera och när kommentering spärras. Förhoppningsvis finns någon som kan förklara.

Jag måste veta vilken bild det handlar om för att kunna kolla. Du kan väl kontakta mig via min profilsida och skicka en länk så skall jag kolla.

Fick följande text när jag skulle kommentera en medlems bilder.

"Du kan ej rösta på/betygsätta/kommentera denna bild
(Du har ej rättigheter att göra detta i denna pool/på denna bild"
)

Hittar ingen info som förklarar vad man får lov att kommentera och när kommentering spärras. Förhoppningsvis finns någon som kan förklara.

Om du inte själv är inloggad har du ingen rätt att kommentera. /Torolf

Slumpartad spärr?

Undrar om det finns någon som kan reda ut när man får eller inte får kommentera. Som jag nämnt ovan så var jag inloggad, har även fått reda på att det inte går att kommentera min kollektion. Däremot så provade jag att kommentera någon annans kollektion och det gick bra. Är spärrnen möjligen slumpartad?

ANNONS
Götaplatsens Foto