Annons

Lägg in bilder i kritik

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Nu har jag skrivit flera omdömen till två bilder och ff. står det att om jag lägger in en bild så måste jag skriva om en annans bild!? Det funkar ju inte, jag kan inte ändå lägga in min bild nu fast jag skrivit om andras bilder!?
Varför är det såna här dumma regler och sen att det inte funkar?

Och dessutom när man får ett meddelande så tar det jättelång tid från det att någon skrivit om en egen bild (alltså mail), varför tar det upp till mer än ett dygn?
 

Lintott

Aktiv medlem
Vad tröttsamt! Vill lägga in en bild och får upp röd text: "Denna grupp har en 1:1-regel som säger att för varje ny bild du vill lägga in skall du först ha skrivit 1 kommentar på andras bilder i denna grupp."
Ok går in i den gruppen och lägger en kommentar på ett foto. Går tillbaka och ska lägga in min bild igen. Funkar inte!????
Varför funkar det inte???
 

Lintott

Aktiv medlem
FORTFARANDE ÄR DETTA INTE OK! Det står att man ska skriva omdöme om EN bild för att själv kunna lägga upp en bild. Jag har nu skrivit två omdömen om två olika bilder och det står ff. samma sak och jag kan inte lägga in min bild!???? Hur länge ska detta felet få vara? Sist skrev jag 2018, detta är fel igen! Och har nu varit så länge igen. :(
 

Bilagor

Lintott

Aktiv medlem
Ok tack nu funkar det visst, den första bilden krävde tydligen att jag skulle skriva omdöme tre ggr.
 
ANNONS