Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Långa exponeringar iPhone 13 Pro Max

Produkter
(logga in för att koppla)

M7_21

Aktiv medlem
Med Live-funktionen i iPhone 13 Pro Max kan man ta upp till 3 sek långa exponeringar, typ vid ett vattenfall e.d. Om jag vill ha ännu längre exponeringar, ungefär som med en stillbildskamera, vad finns det då för bra alternativ?

Med Live-funktionen i iPhone 13 Pro Max kan man ta upp till 3 sek långa exponeringar, typ vid ett vattenfall e.d. Om jag vill ha ännu längre exponeringar, ungefär som med en stillbildskamera, vad finns det då för bra alternativ?
Gå in i App Store och sök på "Slow Shutter" så hittar du många appar som tillåter långa exponeringar. Jag har inte koll på vilka som är bra, men betygen i App Store brukar ge bra vägledning. Kanske får du slanta upp några tior för en bra app.

Gå in i App Store och sök på "Slow Shutter" så hittar du många appar som tillåter långa exponeringar. Jag har inte koll på vilka som är bra, men betygen i App Store brukar ge bra vägledning. Kanske får du slanta upp några tior för en bra app.
Tack för tipset!

ANNONS
Götaplatsens Foto