Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Laser för fotoutskrifter
- Trådstartare AnteVante
- Start datum
Mankan G
Aktiv medlem
Vill du ha ritkigt bra fotoutskrifter så är laser bara att glömma. Visst kan du få ut bilder men de är generellt av en helt anna kaliber i en inkjet eller sublimeringsskrivare.
Drev tidigare ett digitaltryckeri och hade mycket stök för att få våra färgprintrar att leverera bilder av riktigt hög kvalitet. Visst gick det och det går förmodligen ännu bättre nu men de pressar vi pratar om kostar inga 5000 kr.
Det är helt enkelt svårt att kalibrera dem för ett godtagbart resultat. Sammt att laserskrivare är kända för att vara notoriskt opålitliga över tiden. De är bättre numera än vad de var för ett par år sedan men långt ifrån inkjet eller sublimering
Drev tidigare ett digitaltryckeri och hade mycket stök för att få våra färgprintrar att leverera bilder av riktigt hög kvalitet. Visst gick det och det går förmodligen ännu bättre nu men de pressar vi pratar om kostar inga 5000 kr.
Det är helt enkelt svårt att kalibrera dem för ett godtagbart resultat. Sammt att laserskrivare är kända för att vara notoriskt opålitliga över tiden. De är bättre numera än vad de var för ett par år sedan men långt ifrån inkjet eller sublimering
Dead_Silent
Aktiv medlem
Jag köpte en Oki C5450 färglaser för drygt ett år sedan. Visserligen köpte jag den inte för att skriva ut fotografier i första hand, utan mer för grafisk design-prylar.
Men, i min research kom jag fram till att den gav bäst prestanda/pris för mina önskemål och krav.
Om du köper färglaser, kolla att den stöder postscript. Annars finns det risk att du blir besviken.
Men, i min research kom jag fram till att den gav bäst prestanda/pris för mina önskemål och krav.
Om du köper färglaser, kolla att den stöder postscript. Annars finns det risk att du blir besviken.