Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Lightroom .. oddly enough
- Trådstartare mile
- Start datum
Flash Gordon
Aktiv medlem
Jag har sett varningen förut men aldrig upp och ner.
Har du uppgraderat till version LR 2.1.
Tidigare versioner hade minnesläckage som gjorde att programmet tog mer och mer minne när du körde för att till sist krascha eller vida en varning.
Detta är åtgärdat i 2.1.
Har du uppgraderat till version LR 2.1.
Tidigare versioner hade minnesläckage som gjorde att programmet tog mer och mer minne när du körde för att till sist krascha eller vida en varning.
Detta är åtgärdat i 2.1.
Hehe, ja det där har jag också sett men det var ett tag sedan
Även om LR blivit klart stabilare i senare versioner smäller den av ibland när man gjort mycket - idag tex skrev jag ner metadata för ca 7000 bilder. Sen efteråt vart klart LR konstig, och jag fick starta om den.
Även om LR blivit klart stabilare i senare versioner smäller den av ibland när man gjort mycket - idag tex skrev jag ner metadata för ca 7000 bilder. Sen efteråt vart klart LR konstig, och jag fick starta om den.
Lotta Wesslund
Aktiv medlem
Jag körde intensivt med att konvertera filer till DNG i LR för ett år sedan. Den upp och nervända texten kom när jag konverterat många filer. Har för mig att det löste sig med att starta om LR, Har idag 1.4
Lise-Lott
Lise-Lott