Anders Östberg
Guest
Anders: Du håller väl dig till max 400 pixlars bredd på bilden du laddar upp?
Javisst, men den är inte 400 längre när den visas på sidan, senast blev den 405. Det är samma med andra bilder där också, någon är 405, andra 399.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Anders: Du håller väl dig till max 400 pixlars bredd på bilden du laddar upp?
Varför skulle du inte ha någon större bild, frågar nyfiken?
Alla som har medlemskap, vilket krävs för att rösta, har en egen profilsida här på FS.
Genom den kan man lägga upp bilder som man sedan kan länka till.
Det är ju inte säkert att alla sitter på en egen hemsida eller liknande dit man kan länka från månadens sportbild...!
Det är i alla fall min egen spontana tanke.
Personligen tycker jag att det räcker med den bilden man lägger upp i tråden för att göra en bedömning och lägga en röst.
I månadens naturbild har man möjlighet att lägga till en länk till bildvisningssidan, dvs den som visas när man klickar på förstora. Man får inte länka till den där man kan kommentera eller annan sida. Det är nått sånt som jag tänkt mig.
I månadens naturbild har man möjlighet att lägga till en länk till bildvisningssidan, dvs den som visas när man klickar på förstora. Man får inte länka till den där man kan kommentera eller annan sida. Det är nått sånt som jag tänkt mig.
Detta som Tage skrivit tidigare är något jag helt har bommat. Men efter att ha läst det så är jag ännu säkrare på att upplägget som det är nu är bra.
Samtidigt så kan jag tycka att Sportskjutarens förslag om anonym omröstning är väldigt intressant. Det gör ju att man inte påverkas av person bakom bilden vilket kan vara väldigt bra.
Vad är det som säger att den bilden det länkas till inte är ett utsnitt av en större bild?Jag tycker en större bild säger mer. En 400 pixlars bild kan dessutom vara ett (för) litet utsnitt av en större bild.
Anonym omröstning = bra ;-)
Jag är helt övertygad om att rösterna kommer vara mer utspridda över "startfältet"
//Photographer
Du tänker på "sluten omröstning" tror jag (?)
He he , ja eller sluten anonym kanske ;-)
Ingen vet vem som är fotograf och ingen vet heller vilka bilder i tävlingen som överhuvet taget fått några röster osv ;-)
//Photographer