Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mac och Epson 4000 Pro

Produkter
(logga in för att koppla)

Gomer

Aktiv medlem
Jag måste erkänna att jag är helt borta! Det gör ont ;-)
Under fyra år körde jag eget bildgalleri på turistö utanför Stockholm.
De två sista åren skrev jag ut papper och canvas på min Epson 4000 Pro.
Hade redan då gått över till Mac men en gammal trotjänare som jag byggt själv, en PC med Win 2000 fick stå för utskrifterna.
På den körde jag fram mina bilder med bländande resultat, hade en profil från aqua i Göteborg och den funkade kanon både på papper och canvas. Skrivarn fick verkligen gå varm på den tiden.

För ett och ett halvt år sedan flyttade jag till Dalarna. Skrivaren fick följa med men den gamle trotjänaren, en bigtower skrotades.

Skrivaren har stått i "malpåse" Nu har jag en ny utställning på gång med isbilder. Drog igång skrivaren och inser att jag är helt lost. På snart två år glömmer man en hel del, i alla fall om man fyllt femti.

Har kört alla rensningar och fix på den så alla patroner är med och skrivarhuvudet är justerat men jag har nollkoll på vilka inställningar jag skall använda.
Känner inte igen mig i menyerna och sliter hår, bläck och papper.

Någon som har lust att räcka ut en hand, SNÄLLA!!!

ANNONS
Götaplatsens Foto