Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
MB-D200 för 995:-
- Trådstartare Maxe
- Start datum
Tobias Åberg
Medlem
Nej...
...det kan de inte ha skyltat speciellt mycket med.
För övrigt måste jag säga att jag blev mer än lite besviken på mässan. Främst på SP, jag hade förväntat mig att kunna titta på större delar av deras sortiment försäljning intresserade väl lite också, men vad som fanns till försäljning var ju mest gammal lump...
Har Sverige verkligen inte någon bättre fotomässa? Jag menar, stora aktörer som t.ex. Sony och Panasonic, visar ju inte mer än en promille av sitt sortiment.
//Tobba
...det kan de inte ha skyltat speciellt mycket med.
För övrigt måste jag säga att jag blev mer än lite besviken på mässan. Främst på SP, jag hade förväntat mig att kunna titta på större delar av deras sortiment försäljning intresserade väl lite också, men vad som fanns till försäljning var ju mest gammal lump...
Har Sverige verkligen inte någon bättre fotomässa? Jag menar, stora aktörer som t.ex. Sony och Panasonic, visar ju inte mer än en promille av sitt sortiment.
//Tobba
Maxe
Aktiv medlem
JAVA skrev:
Det var väl endast i samband med köp av D200.
Så uppfattade i alla fall jag det.
Annars hade ett köp varit givet.
Nej det var det inte. Jag beställde ett utan problem.
// Johan
BIF-BigFoot
Aktiv medlem
Pratade med både Nikon & Scandinavian.
Först var jag på Scandinavian och beställde utan problem, sen när jag pratade med Kling
(Tror jag han heter) i Nikons monter så pratade vi D200 och nämde då att jag beställt greppet vilket givetvis gjorde honom glad, då påstod han att det blivit ett missförstånd mellan Nikon & Scandinavian, men skrattade mest åt det.. så vi får väll se.. fick inger orderbekräftelse så.. =/
Först var jag på Scandinavian och beställde utan problem, sen när jag pratade med Kling
(Tror jag han heter) i Nikons monter så pratade vi D200 och nämde då att jag beställt greppet vilket givetvis gjorde honom glad, då påstod han att det blivit ett missförstånd mellan Nikon & Scandinavian, men skrattade mest åt det.. så vi får väll se.. fick inger orderbekräftelse så.. =/
red-top
Aktiv medlem
TACK FÖR TIPSET! Jag fick mitt häromdagen.JAVA skrev:
PS: noterade att det går att köpa i deras webbshop för 995:-
1050 gurra inkl porto...
YoursTruly
/h