Annons

MB-D200 för 995:-

Produkter
(logga in för att koppla)

Maxe

Aktiv medlem
Hoppas det var fler som såg ScandinavianPhoto och Nikons erbjudande på Elmia om batterigrepp till D200 för 995:- (mässpris)

Bra pris måste man säga.

// Johan

Nej...

...det kan de inte ha skyltat speciellt mycket med.

För övrigt måste jag säga att jag blev mer än lite besviken på mässan. Främst på SP, jag hade förväntat mig att kunna titta på större delar av deras sortiment försäljning intresserade väl lite också, men vad som fanns till försäljning var ju mest gammal lump...

Har Sverige verkligen inte någon bättre fotomässa? Jag menar, stora aktörer som t.ex. Sony och Panasonic, visar ju inte mer än en promille av sitt sortiment.

//Tobba

Det var väl endast i samband med köp av D200.
Så uppfattade i alla fall jag det.

Annars hade ett köp varit givet.

haha, jag var väldigt ivirig att ha greppet då jag hade fått min d200. Så jag pungade ut typ 3000 på Dustin...haha

Då blir det att ringa Scandinavian imorgon.
Såg en skylt som antydde att det var i samköp/order på D200.

PS: noterade att det går att köpa i deras webbshop för 995:-

Senast ändrad:
Pratade med både Nikon & Scandinavian.

Först var jag på Scandinavian och beställde utan problem, sen när jag pratade med Kling
(Tror jag han heter) i Nikons monter så pratade vi D200 och nämde då att jag beställt greppet vilket givetvis gjorde honom glad, då påstod han att det blivit ett missförstånd mellan Nikon & Scandinavian, men skrattade mest åt det.. så vi får väll se.. fick inger orderbekräftelse så.. =/

Även jag tackar för tipset, hämtade mitt på "posten" (ICA) igår. Nu väntar jag bara på att få D200:an också...

ANNONS
Götaplatsens Foto