Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Medelålder på fotosidan?

Produkter
(logga in för att koppla)

Bengf

Aktiv medlem
Nog finns det nya bildvinklar att prova med, ser på nya Bregott reklamen med kossan som käkar frukost och bilden genom det svajande gräset filmat lite underifrån, tycker det är en häftiga bilder, i och med att det är en film så ser man gräsets rörelse, svårare att få fram med stillbilder förstås, komposition är viktigt, man känner liksom den korta sommaren i Sverige i sina bästa stunder. Sant att blir för mycket superskarpa bilder tänk genom åren, stående bilder på smådjur har varit för många för mig när man tittar på gamla bilder.
Ja ursäkta detta inlägg hamnade i fel tråd.
 

nonno

Aktiv medlem
Ja nog var det en del duster :) men jag minns knappt vad det handlade om. Ofta får jag för mig att det var detaljer?! Nåt som jag vagt minns var projektet ”den högre skolan”? :oops: Får väl leta i gamla trådar.:)

Men det var en rolig tid. På sitt sätt.
Intensiva duster och jag fick väl ett och annat e-mail med tillrättavisningar. 😁
 
ANNONS