Hustomten skrev:
Jo den sidan känner jag till, men hur värderar ni medlemskapen på förstasidan. Sidan du länkar till säger ju inget om det.
Nej precis. På den sidan står vad som ingår och det är väl det som du frågar om. Eller missuppfattar jag dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hustomten skrev:
Jo den sidan känner jag till, men hur värderar ni medlemskapen på förstasidan. Sidan du länkar till säger ju inget om det.
lotelo skrev:
Jag menade av fotosidan..
Mycket går att skylla på datorer, men knappast ett manuellt urval väl?
Hustomten skrev:
Ja, jag frågar hur ni (förutom bilder självklart) värderar medlemskap och medlemmar när ni väljer bilder till förstasidan. Det är ok hur ni än väljer, jag vill bara veta hur i ett tydligt och öppet besked.
Jo, det gjorde den. Jag visste bara inte att ni litade på portfoliomedlemmarnas omdöme..elmfeldt skrev:
Låg förresten inte den felaktiga under Portfolio?
room skrev:
känner att jag får komma emellan här och medla.. det jag tror att hustomten menar är om det är någon skillnad på medlemsnivåerna när det gäller att bli vald till första sidan.
och så en fråga från mig: hur länge ligger varjeslumpad bild kvar på förstasidan innan nästa två dyker upp??
lotelo skrev:
Jo, det gjorde den. Jag visste bara inte att ni litade på portfoliomedlemmarnas omdöme..
Du talade om 600 betalande medlemmar? Det var inte många.. Kanske det blir mer lockande att betala ju fler förmåner? Att synas på förstasidan ser säkert många som en förmån. Skulle då alla betalande medlemmar ha samma möjligheter så kanske ni ökar intäkten lite också?
elmfeldt skrev:
(2) Ca 10 min tror jag.
Hustomten skrev:
Ja, det är vad jag frågar. Det jag efterlyser för att summera är att ni på ett tydligt sätt, oavsett hur ni gör, måste meddela hur ni gör. Bristande öppenhet skapar misstänksamhet.
Mitt råd: Gör hur ni vill, det är ok, men berätta vad ni gör!
ok?
Det var jag som misstolkade inlägget 23.40. Tyckte det lät osannolikt..elmfeldt skrev:
Men det har jag väl inte!? Om jag har det så menade jag 600 bilder.
Ang, att ta betalt för att synas på index, så är det ju precis det som Portfoliomedlemmarna får för sin peng bland annat (eftersom vi lovar marknadsföring på index i säljmaterialet..
lotelo skrev:
Jo, det gjorde den. Jag visste bara inte att ni litade på portfoliomedlemmarnas omdöme..
Du talade om 600 betalande medlemmar? Det var inte många.. Kanske det blir mer lockande att betala ju fler förmåner? Att synas på förstasidan ser säkert många som en förmån. Skulle då alla betalande medlemmar ha samma möjligheter så kanske ni ökar intäkten lite också?
Hustomten skrev:
Fast där fanns ju inget om hur bilderna valdes på förstasidan![]()