Annons

Medlemskap + tidning erbjudandet...

Produkter
(logga in för att koppla)

Joel.S

Aktiv medlem
När Fotosidan Magasin vann pris i höstas så fick vi ett antal gratisutskick av Posten. Vi har därför skickat ut ett par tusen extra ex till slumpmässigt utvalda Fotosidan medlemmar. Vi hoppas att det utskicket skall ge mersmak och några av er gillar tidningen så mycket att det blir en prenumeration. :)

Vad vi missat är att skicka ett mail till de som fått gratistidningen och förklarat varför. Det mailet kommer vi skicka imorgon.
Göttmos ;)
 

fruRT

Medlem
Tack

När Fotosidan Magasin vann pris i höstas så fick vi ett antal gratisutskick av Posten. Vi har därför skickat ut ett par tusen extra ex till slumpmässigt utvalda Fotosidan medlemmar. Vi hoppas att det utskicket skall ge mersmak och några av er gillar tidningen så mycket att det blir en prenumeration. :)

Vad vi missat är att skicka ett mail till de som fått gratistidningen och förklarat varför. Det mailet kommer vi skicka imorgon.
Trevligt! Ja, jag blev också förvånad, men glad. Nu förstår jag hur det hela gick till. Tack - och grattis till utmärkelsen! :)
/Helena
 

FilipLundiin

Avslutat medlemskap
Jag har värken fått min gratis tidning eller de som jag skulle få när jag beställde medlemskap. Men jag vet inte, borde jag ha fått dom? :p
 

Mantinieks

Aktiv medlem
Jag fick ett mail i somras om att jag blivit lottad till en gratistidning, Toppen! Men det visade sig att det aldrig kom någon och när jag mailade tillbaka och frågade om den var skickad så skylldes det på Posten.... Surt.... Konstigt nog kommer alla mina andra prenumerationer fram....
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Ja det är tråkigt att den inte kom fram. Men det är Posten som inte gjort sitt jobb. Vi har inte möjlighet att skicka ut separat ex.
 

mattisas

Ny medlem
Jag beställde tidningen + brons medlemsskap för 279(spara 70 kr på medlemskapet, alltså betala 30 kr). Fick en faktura på 80 kr. :-(.

Vad gör jag?

PS. Har inte fått nåt svar på sidan kontakt formulär :-(
 

ztenlund

Aktiv medlem
Jag beställde tidningen + brons medlemsskap för 279(spara 70 kr på medlemskapet, alltså betala 30 kr). Fick en faktura på 80 kr. :-(.

Vad gör jag?

PS. Har inte fått nåt svar på sidan kontakt formulär :-(
80:- låter som medlemskapspriset exlusive moms.

För att citera beställningssidan:

"OBS! Om du köper komboerbjudande med prenumeration och medlemskap så kommer du få två fakturor. En från IDG för prenumerationen och en från Fotosidan och vår betalpartner Payer på medlemskapet."

Det är inte så att du fått fakturan från FS, men inte IDG?


(Observera att jag inte representerar FS.)
 

mattisas

Ny medlem
80:- låter som medlemskapspriset exlusive moms.

För att citera beställningssidan:

"OBS! Om du köper komboerbjudande med prenumeration och medlemskap så kommer du få två fakturor. En från IDG för prenumerationen och en från Fotosidan och vår betalpartner Payer på medlemskapet."

Det är inte så att du fått fakturan från FS, men inte IDG?


(Observera att jag inte representerar FS.)
Jag har bara fått från FS.
När jag beställde stod följande på beställingssidan:

"Ja tack, jag tecknar helårsprenumeration, 4 nr för 249 kr!
Ja tack, 4 nr + Bronsmedlemskap. 279 kr (du spar 70 kr)"

Idag står följande:

"Ja tack, jag tecknar helårsprenumeration, 4 nr för 199 kr!
Ja tack, 4 nr + Bronsmedlemskap. 279 kr (du spar 70 kr)"

:-S
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Precis. De 80 kr är medlemskapet (via vår partner payer), och sen kommer en separat faktura på tidningen (à 199 kr och via vår tidningspartner Idg).
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag har bara fått från FS.
När jag beställde stod följande på beställingssidan:

"Ja tack, jag tecknar helårsprenumeration, 4 nr för 249 kr!
Ja tack, 4 nr + Bronsmedlemskap. 279 kr (du spar 70 kr)"

Idag står följande:

"Ja tack, jag tecknar helårsprenumeration, 4 nr för 199 kr!
Ja tack, 4 nr + Bronsmedlemskap. 279 kr (du spar 70 kr)"

:-S
Det är olika texter beroende på om du är inloggad (och ev plusmedlem) eller inte.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Det har inte kommit ut. Vi lämnar det på tryck i slutet av kommande vecka. Skall kolla exakt datum i butik.
 

gunnargren

Aktiv medlem
Jag beställde tidning + brons medlemskap i januari och nu är tidningen ute i handeln men jag har inte fått någon tidning.
 
ANNONS