Annons

Medlemskap + tidning erbjudandet...

Produkter
(logga in för att koppla)

gatsu

Aktiv medlem
Verkar vara struligt att få tidningen i tid som prenumerant?!
Jag var inne på att skaffa medlemsskap o prenumeration, men jag fortsätter med mina lösnummer istället, den kommer ju itne så ofta iaf. Värre är det med Practical Photography o DigitalFoto, köper ju dem med i lösnummer :/
 

Leonard91

Aktiv medlem
Jag gjorde också en 1års prenumeration och har inte fått någon tidning ännu. Känns ju som att det borde vara så att prenumeranterna ska få tidningen innan den går att köpa i butik eller?
 

Lednam

Aktiv medlem
Ytterligare en person med problem ...

I slutet av december beställde jag guldmedlemskap + tidning. Har inte heller fått någon tidning. Påtalade detta i måndags (1/3) via kontaktformuläret men har ännu inte fått något svar. Skickade ett mail till förlaget idag ... hoppas det händer något ...!!!
 

VeraVardig

Aktiv medlem
Det är visst fler av oss som fått problem med pren. på något sätt.

Jag fick en faktura somjag skulle betala även fast jag beställt guldmedlemskap + pren. Självklart betalt.

mvh
Helena
 

Lindersson

Aktiv medlem
Ser att många har problem med att de inte fått senaste tidningen.
Själv fick jag av någon anledning 2st trots att jag bara har en prenumeration.
 

sebbfolk

Aktiv medlem
En till som inte fått någon tidning är jag. Jag har varit i kontakt med idg men de har inte mitt namn registrerat alls.
 

PFH

Avslutat medlemskap
Ingen tidning här heller.

Fick precis svar från kundtjänst, tidning på väg.
 

Mamo

Aktiv medlem
Samma sak hände mig. Beställde paket bronsmedlemskap + tidningen här på fotosidan.se men fick bara faktura från fotosidan ang bronsmedlemsskapet. Fick ingen tidning och ej heller faktura på den. När tidningen kom ut i butik kontaktade jag IDG som inte hade fått någon beställning av mig. De ordnade detta så nu har jag fått den.

Verkar som om det är något fel på kopplingen mellan beställningssidan och och till IDG.
 

sebbfolk

Aktiv medlem
Det har ordnat sig för mig med. Jag mailade IDG vilket OCR-nummer jag betalat in till och de checkade med fotosidan och såg att betalningen kommit in dit. Men sen har det som sagt inte fungerat dem emellan. Men nu har jag fått tidningen i alla fall.
 

sebbfolk

Aktiv medlem
Jag har fått en tidning hittills. Idag kom ett inbetalningskort där det står att jag ska förnya prenumerationen och att mitt första nummer då blir majnumret. När jag kontaktar idg och tycker att jag väl borde få mer än ett nummer på min prenumeration så säger de att de inte kan se att nån betalning har skett... suck. Det är alltså inte klart än detta.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag mailar IDG om det där också. Du har beställt 4 nr i nov 09 så du skall få 4 nr med start i feb 2010. Du beställde ett par dagar sent för att få nov 2009 numret.
 

kolmannen

Ny medlem
Det är samma sak för mig, beställde brons + tidning. Jag har endast fått inbetalningskort från FS på 80:- , ingen tidning.
 

sebbfolk

Aktiv medlem
David, hjälp!
IDG verkar inte vara överens med mig, och jag blir tveksam till hur detta erbjudande såg ut riktigt? Nu säger Idg att jag endast betalat för medlemsskapet och inte för prenumerationen. Jag betalade in 400 kr den 24 nov och har själv skrivit som notering "Fotosidan magasin" men jag hittar inte informationen om erbjudandet och har liksom inget att komma med som bevis. Har de rätt eller har jag rätt?
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Så här såg (och ser) det ut:

- Guldmedlemskap + Tidning: 599 kr

(se http://www.fotosidan.se/magasin/prenumerera/index.htm)

Därefter skall du fått hem två fakturor:

- en på 400 kr från Payer för Fotosidans Guldmedlemskap 1 år
- en på 199 kr från IDG på prenumeration 4 nr

Du verkar alltså fått Payers 400 kr faktura, men inte den på 199 kr från IDG. Dock verkar det märkligt att du fått ett nr men inte fler.

Vi jobbar tätt med IDG kring detta så jag ringer imorgon och kollar vad som gått fel.
 

sebbfolk

Aktiv medlem
Det stämmer nog, för någon faktura på 199 kr kan jag inte se att jag betalat.
Idg verkade också ha missat att jag inte fått nån sån faktura, eftersom de skickade mig en tidning när jag klagade över att jag inte fått nån.
 

eos30

Aktiv medlem
Verkar som att samma sak hänt mig, har fått fakturan från Payer, men ingen från IDG...
Trodde att jag beställt för sent för att få förra numret, men nu när jag kollar på min bank, så ser jag att jag aldrig fått någon faktura på tidningen?

Så du får gärna kolla upp det åt mig också David.
 
ANNONS