Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Medlemsskap

Produkter
(logga in för att koppla)

Peter.Sk

Medlem
Jag tänkte att jag skulle uppgradera mig till brons. Sagt och gjort, jag har fyllt i alla uppgifter som jag ska, kommer till den sista där jag ska betala. Fyller i allt som det ska, sen kommer jag till en sida som vill att jag ska uppge mitt korts giltighetstid, kontonummer och mitt personnummer. Är det som det ska vara, eller är det något fel??? Låter iaf helt konstigt för mig att lämna ut sådan info, men avbryter jag så har inte betalningen gått i genom!

Mvh: Peter

Payer

Jag reagerar på räkningen från PAYER som jag fick idag.
Det står INGET om att de 325:- avser fotosidan.
Klart oseriöst.
Thomas E Beckmann

Oseriös låter som en klar överdrift. Vi har också önskat att Payer och deras partner skulle stödja bättre för oss att ha vår logga och tydlig specifikation. Tyvärr fixar det inte fast vi legat på hårt. Dock har vi använt dem under 5 år nu och det är ytterst sällan vi hör att folk får problem med fakturan från payer.

Jag reagerar på räkningen från PAYER som jag fick idag.
Det står INGET om att de 325:- avser fotosidan.
Klart oseriöst.
Thomas E Beckmann

Det där känner jag inte igen, jag nytecknade mig nyligen och fick först ett kvitto mailat från FS med ett ordernummer och övriga uppgifter på, sedan när fakturan från Payer kom stod det klart utskrivet under "Benämning" Fotosidan och även mitt ordernummer fanns med på fakturan så inga möjligheter att missa vad den gällde!!

ANNONS
Götaplatsens Foto