Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Mer Klum på tv
- Trådstartare Roben
- Start datum
forstheim
Aktiv medlem
Kan det bli ugnsbakad Kungskobrafilé med smarrig potatisgratäng då tro?
Eller kanske en Lejonbiff med smörstekta kantareller och ångkokt råris?
Wookade blodiglar med rostade pinjenötter och smält cheddarost insvepta i en äkta svensk tunnbrödsrulle kan vara en annan variant..
;=)))
Ja, matlagning är ju kul..så man får väl programmera videon. Tack för tipset! :=)
Eller kanske en Lejonbiff med smörstekta kantareller och ångkokt råris?
Wookade blodiglar med rostade pinjenötter och smält cheddarost insvepta i en äkta svensk tunnbrödsrulle kan vara en annan variant..
;=)))
Ja, matlagning är ju kul..så man får väl programmera videon. Tack för tipset! :=)
Pongu
Aktiv medlem
Ja, visst är det ett vackert ljud... Men musikupplevelsen kostar pengar... För några dagar sedan drog jag 15-20 bilder i rad (6/s) på en unik liten fågel som poserade snyggt på en gren för första gången, utan att tänka på att jag hade tagit av konvertern, körde i M-läge och hade glömt kompensera. Det är bara att inse att man kör bländarprioriterad automatik för ofta... Och är tankspridd... Om man ändå haft negativ film i kameran.
Mattias Klums råd var ganska bra ändå: Tänk på ljuset, positionen och timingen. Vad hade ni själva svarat på en lika generell fråga?
Och jag tyckte att svartvitt funkade bra. Det var ju grymt kassa färger ändå, i strålkastarsken sent på kvällen.
/Pontus
Mattias Klums råd var ganska bra ändå: Tänk på ljuset, positionen och timingen. Vad hade ni själva svarat på en lika generell fråga?
Och jag tyckte att svartvitt funkade bra. Det var ju grymt kassa färger ändå, i strålkastarsken sent på kvällen.
/Pontus
Roben
Aktiv medlem
Förutom att kusarna (ofta) springer fort så är publiken förvånansvärt stillsam.
S/V är läckert!
Du får pressa en hel del för att minska rörelseoskärpa (ROS) på djuren.
1/250-del krävs för att det ska bli "nästan" utan ROS.
Här är en ISO100-dia bl 8, 8 sekunder:
S/V är läckert!
Du får pressa en hel del för att minska rörelseoskärpa (ROS) på djuren.
1/250-del krävs för att det ska bli "nästan" utan ROS.
Här är en ISO100-dia bl 8, 8 sekunder:
Bilagor
Gepe
Aktiv medlem
Pongu skrev:
Jag skulle vilja se Terje och Malin i söndagsöppet. Borde kanske maila in ett litet tips.
/Pontus
terje och malin bör vara aktuella för en stor presentation. väntar otåligt!!!
Pongu
Aktiv medlem
Det var ingen jämförelse. Terje och Klum är helt olika fotografer. När jag såg Klum på TV tyckte jag att det var intressant, och jag tycker att det borde kunna vara mycket intressant för hela svenska folket att få höra Terje prata naturfoto också, även om han inte ålar i djungeln.
/Pontus
/Pontus