Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Mindre väska
- Trådstartare Leonard91
- Start datum
Leonard91
Aktiv medlem
Väskan jag kikat på är mindre än du berättar om. Jag vill nog hellre ha en vanlig väska än en ryggsäck...
Jag har tittat lite på Kata DC-437 också. Den går ju att flytta mellanväggarna inne i väskan så att man formar den efter sitt eget innehåll. Dessutom vet jag inte riktigt om Lowepro Nova 140 AW är klädd med mikrofleece på insidan, någon som vet?
Lowepro Apex 140 verkar också okej.
Jag har tittat lite på Kata DC-437 också. Den går ju att flytta mellanväggarna inne i väskan så att man formar den efter sitt eget innehåll. Dessutom vet jag inte riktigt om Lowepro Nova 140 AW är klädd med mikrofleece på insidan, någon som vet?
Lowepro Apex 140 verkar också okej.
Leonard91
Aktiv medlem
Den är egentligen också för stor. Grejen var att jag skulle kunna ta med endast kamerahuset + 1-2 objektiv när jag visste att jag bara skulle använda dessa 2 för fotograferingen jag var på väg till. Därför var det smidigt om väskan inte var för stor och inte rymde mer än jag behövde.
Sen får jag säkert köpa en större ryggsäck när jag samlat på mig en massa fler obejktiv, men det nog ett tag.
Sen får jag säkert köpa en större ryggsäck när jag samlat på mig en massa fler obejktiv, men det nog ett tag.
Leonard91
Aktiv medlem
Jo det har jag faktiskt gjort, men de var ganska dyra. Jag har tänkt lite mer och kommit på att man nog ändå kommer ta med sig en extra ryggsäck för att packa sittunderlag, mackor, m.m. till sig själv om man ska ut och fota. Så om det fanns någon väska med fack för kamera men även plats för lite annat eget så skulle det ju vara perfekt! Det behöver ju inte vara en överdrivet stor ryggsäck i så fall, bara en liten 
Jag har mailat cyberphoto och LowePro Nova 140 AW är inte klädd med microfleece på insidan. Är det bra med microfleece, vad är bästa insidsklädseln eller spelar det ingen roll alls?
Jag gillar Kata's DC-väskor eftersom att insidan är gul för då ser men allting direkt, större konstrast än svart mot svart...
Jag har mailat cyberphoto och LowePro Nova 140 AW är inte klädd med microfleece på insidan. Är det bra med microfleece, vad är bästa insidsklädseln eller spelar det ingen roll alls?
Jag gillar Kata's DC-väskor eftersom att insidan är gul för då ser men allting direkt, större konstrast än svart mot svart...