Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Minneskort vilket?
- Trådstartare nook
- Start datum
ulfpersson
Aktiv medlem
Jag har en Microdrive som jag upplever som betydligt känsligare än CF. Jag har tappat den i bordet från 5 cm varpå den tappade alla bilderna. Nu har jag har köpt 2 st 1Gb Transcend som verkar fungera bra. Jag fick dem idag så jag har bara hunnit ta ett fullt kort, signering på Skivhugget. Men de är både snabbare och mindre känsliga än Microdriven, har du en kamera du aldrig eller sällan tar ur kortet är en Microdriven prisvärd. Men för mig som kör med Canon 10D, RAW format och alltid använder extern läsare, så byter jag minneskort alltför ofta för att våga lita på Microdrive.
Sedan måste jag passa på att ge Digitalnytt en eloge, jag beställde i går och fick korten idag. Dessutom kostade det bara 45 kr i porto och betalning via kreditkort/paypal, mycket bra!
Mvh
Ulf Persson
Sedan måste jag passa på att ge Digitalnytt en eloge, jag beställde i går och fick korten idag. Dessutom kostade det bara 45 kr i porto och betalning via kreditkort/paypal, mycket bra!
Mvh
Ulf Persson